معاونت بسیج خواهران
 
درباره وبلاگ
آرشيو وبلاگ


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 33
بازدید ماه : 216
بازدید کل : 143476
تعداد مطالب : 90
تعداد نظرات : 152
تعداد آنلاین : 1

خبر گزاری ((پایگاه))

سایت رسمی امام خمینی

سایت رسمی مقام معظم رهبری

سایت رسمی آیت الله هامشمی رفسنجانی

سایت رسمی سید حسن خمینی

این صفحه را به اشتراک بگذارید
paygah,news
یک شنبه 20 / 5 / 1391برچسب:معاونت,بسیج,خواهران , :: 3:48 ::  نويسنده : paygah

نشست خبری میلاد کوثر برگزار شد

 

نشست خبری میلاد کوثر صبح امروز در مجتمع فرهنگی هنری اسوه برگزار شد

 

در نشست خبری میلاد کوثر که به مناسبت هفته زن از سوی بسیج جامعه زنان برگزار شد، از پایگاه اطلاع‌رسانی زنان شهید به آدرس www.zananshahid.ir و نرم افزار زن و دفاع مقدس 2 رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار بسیج پرس در این جلسه که با حضور مینو اصلانی مسئول بسیج جامعه زنان کشور و زهرااحمدی مدیر فرهنگی بسیج جامعه زنان کشور، مروتی و حبیبی از طراحان پایگاه اطلاع‌رسانی زنان شهید و نرم افزار دفاع مقدس 2 برگزار شد خبرنگاران سوالات خود را مطرح کردند.

اصلانی با اشاره به دیدار اعضای بسیج جامعه زنان با امام خامنه ای و تاکید ایشان بر جایگاه ایثار و خانواده شهدا گفت: از این موضوع الهام گرفتیم تا برنامه‌های امسالمان را بر مبنای این موضوع برنامه‌ریزی کنیم.

مسوول بسیج جامعه زنان افزود :ما برنامه های متعددی برای گروه های سنی مختلف داریم .ما مخاطبان خود را دسته بندی کرده و برای هر گروه سنی برنامه هایی را در نظر گرفته ایم .ما سالیانه ده نشست فرهنگی در پایگاههای خود برگزار می کنیم علاوه بر آن شورای سیاستگذاری با حضور نمایندگان دستگاه‌های مختلف از ابتدای سال سه جلسه برگزار کرده است. وی تصریح کرد :اردو های جهادی برگزاری کلاس های فنی و حرفه ای از این دست برنامه ها است .

 مسوول بسیج جامعه زنان هم‌چنین با اشاره به این‌که امسال نرم‌افزار شماره 2 دفاع زن نیز رونمایی خواهد شد، تصریح کرد: بنا داریم از دانش‌آموزانی که در بمباران دشمنان شهید شدند یادبود داشته باشیم و مراسم بین‌المللی با محوریت دبیرستان زینبیه میانه برگزار کنیم که اولین همایش بین‌المللی تحت عنوان «نیمکت‌های سوخته» می‌باشد.

اصلانی افزود :تولید کتاب ،سرود،انیمیشن در این حوزه از برنامه های آینده این سازمان است .وی نوید تهیه فیل بلند سینمایی در باره شهیده کرجو را که در کردستان کلید می خورد به خبرنگاران داد وی گفت :انشاءالله سعی داریم تا این فیلم به جشنواره فجر برسد.

وی ادامه داد: برای تجلیل از زنان شهید در استان های مختلف قصد داریم نمادی از زنان شهیده را در این استان ها قرار دهیم طرح های این نماد تهیه شده و به زودی در استان ها قرار می گیرد.تا این شهدا در متن جامعه قرار گیرند.

مسوول بسیج جامعه زنان با بیان این‌که 1400 یادواره شهدای زن در کشور در روز بسیج جامعه زنان یعنی 13 مرداد برگزار خواهد شد، گفت: به عنوان اختتامیه در اواخر سال به مدت یک هفته اجلاسیه‌ای به عنوان ماحصل 250 عنوان برنامه و فعالیت برگزار خواهیم کرد.

وی با اشاره به این‌که نمایشگاهی تحت عنوان «فجرآفرینان» با موضوع معرفی زنان شهید برگزار خواهد شد، افزود: در سطح دانشگاه‌ها سه برنامه پیش‌بینی کرده‌ایم از جمله کرسی آزاداندیشی در موضوع ضرورت الگوسازی از زنان مسلمان و مقاوم، برنامه‌ی هم‌اندیشی و همایش‌های بزرگ در ششم آذر سالروز شهادت ناهید فاتحی کرجو و راه‌اندازی 7 هزار وبلاگ دانشجویی با نام 7 هزار شهید که در 16 آذر این وبلاگ‌ها رونمایی خواهند شد و یادواره شهید فهیمه سیاری را به عنوان طلبه بسیجی که در جبهه‌های غرب به شهادت رسید را نیز امسال برگزار خواهیم کرد.

اصلانی افزود: با همکاری وزیر آموزش و پرورش قرار بر این است که مدارس دخترانه کشور با نام این 7 هزار شهید نامگذاری شود و هم‌چنین رونمایی از بیش از 70 جلد کتاب را خواهیم داشت.



Your Name :
Your Email :
Your friend:
Mail your friend:

Powered by weblogi.ir
این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب